ایران پاناسونیک

ایران پاناسونیک

محصولات پاناسونیک
ایران پاناسونیک

ایران پاناسونیک

محصولات پاناسونیک

معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120


معرفی تلفن های جدید پاناسونیک KX-PRS120,KX-PRW120
تلفن های جدید بی سیم پاناسونیک: هوشمند، ظریف و شیک
تلفن های بی سیم KX-PRS120 و KX-PRW120 محصول کمپانی پاناسونیک را میتوان تلفن های هوشمند، شیک و ظریف دانست که دارای طراحی فوق العاده ای میباشند. یک واسط گرافیکی کاربری زیبا که در یک صفحه ی LCD رنگی از نوع TFT قرار دارد که این اطمینان را به شما داده تا اعداد و متون بر روی این صفحه را بدون هیچ دردسری و به آسانی بخوانید. دکمه های بکار رفته در این مدل به صورتی است که شماره گیری را به صورت بسیار آسان برای شما فراهم ساخته است.
KX-PRW120 را میتوان انتخاب کاملی برای مشاغل حرفه ای دانست . این مدل دارای ظاهری ساده، باریک و شیک بوده که دقیقاٌ با تجهیزات مدرن سازگاری دارد.
دراین مدل از تکنولوژی Wi-Fiاستفاده شده است که میتواند قابلیت های محاوره ای شما را توسعه دهد. به وسیله ی یک
برنامه ی تلفن هوشمند، قادر خواهید بود تا از تلفن هوشمندتان به عنوان هندست در این مدل استفاده کنید. با این کار، در صورت دریافت یک تماس، دیگر نیازی نیست تا به محل تلفن هجوم برده و تلفن را پاسخ دهید. قابلیت انتقال آسان مکالمات تلفنی از یک تلفن به تلفن هوشمند، یا ایجاد یک کنفرانس تلفنی بین چندین هندست، از دیگر ویژگی های قابل توجه در این مدل میباشد.
پاناسونیک برنامه ای کاربردی را عرضه کرده  که از طریق اتصالات Wi-Fi میتوانید  تلفن هوشمند یا تبلت خود را به هندست در این مدل تبدیل کنید.  همچنین میتوانید به وسیله ی تلفن هوشمندتان یک تماس تلفنی را به وسیله ی خط مخابراتی برقرار کنید، که این کار باعث کاهش هزینه های ارتباطی تلفن هوشمند شما خواهد شد. حتی این ویژگی باعث میشود تا در مواقع عدم وجود سیگنال برای تلفن هوشمند خود، از خط مخابراتی برای برقراری تماس استفاده کنید
تمامی هندست های بکار رفته شده در این مدل، دارای کیفیت صدای بسیار شفاف و واضحی بوده و حتی در مواقع دور بودن از ایستگاه پایه ی تلفن، هیچگونه کاهشی در کیفیت صدا صورت نمیگیرد، که این را باید قدردان سیستم تصحیح خطایی دانست که اجازه ی ایجاد مکالمات تلفنی را به صورت آسان و با کمترین نویز یا تداخل فراهم ساخته است. حتی زمانی که در حال صحبت با تلفن میباشید، در صورتی که صدایی در اطراف شما ایجاد شود مانند صدای جاروبرقی و ... هیچ گونه تداخلی را در کیفیت صدای مکالمات شما ایجاد نمیکند چرا که این صداها توسط سیستم تصحیح خطای بکار رفته در این مدل، خنثی خواهد شد.
مدل های جدید، همچنین دارای سیستم تنظیم صدا بوده که به شما اجازه ی تنظیم صدای گیرنده را به منظور شنود یک مکالمه ی آسان فراهم میسازد.
 علیرقم ظاهر کوچک و باریکی که این دو مدل دارند، آنها مجهز به ویژگی هایی میباشند که اجازه ی مدیریت آسان تماس ها را برای شما فراهم میسازد:
صفحه نمایش رنگی 2.2 اینچی از نوع TFT
قابلیت اتصال به تلفن هوشمند(فقط در سری KX-PRW)
کاهش قابل ملاحظه ی نویز و صدای زمینه
سیستم منشی پیشرفته با توانایی در ارسال هشدار به دستگاه دیگری مبنتی بر وجود یک تماس تلفنی
قفل کودک
زنگ بیداری پیشرفته

حافظه ی ذخیره سازی مخاطبین با حجم بالا


تهران خیابان طالقانی
77615100-77616217
ایران پاناسونیک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR

"نحوه کارآیی تلفن های بی سیم"


تلفن های بی سیم  امروزه کاربردهای فراوانی، بسته به نیاز ما درزمینه های مختلف دارند این تلفن ها توانسته اند با ویژگی های منحصربه فرد وبی نظیرخود  جایگاه خود را دربین مصرف کنندگان خود حفظ کننداین نوع تلفن ها از مدل های مختلفی برخوردار بوده وهرکدام ویژگی خاص خود را دارد.
میدانیم که تمام گوشیهای بی سیم شامل پایه وگوشی DECT میباشد.ازآنجایی که تلفن بی سیم ترکیبی از تلفن وفرستنده/گیرنده رادیویی می باشندلذا ،شما باید مفاهیم زیر را در نظر بگیرید:
•    Range(برد ومحدوده)
•    sound quality(کیفیت صدا)
•    security(امنیت)
حال به توضیح هرکدارم از موارد بالا می پردازیم:
Range ( محدوده )به فاصله ای تلقی می شود که میتوان گوشی را جدا از پایه آن قرار داد،که کیفیت صدای ایجاد شده متاثرازفاصله اینها می باشد،مسیری  وجود دارد که اطلاعات درسیگنال رادیویی انتقال می یابد ویک سری تداخل های سازنده بین دیوارها ولوازم دراین بین وجود دارد .امنیت یک مسئله بسیار مهم است چون سیگنالهای رادیویی از طریق هردو آنها(گوشی ودریافت کننده) حاصل میشود.همچنین این امکان وجود دارد که این سیگنالها را از دستگاههای دیگر هم به دست آوریم مثل(انواع تلفن های بی سیم ،مانیتورینگ کودک،اسکنرهای رادیویی)
تمام مسائل ذکرشده در بالا پیرو خصوصیات تلفن بی سیم شمااست.
•    radio frequency(فرکانس رادیویی)
•    analog vs. digital technology
•    number of channels(تعداد کانال ها)

حال به شرح موارد ذکرشده در بالا می پردازیم:
فرکانس:بخاطراینکه تلفن بی سیم شما یک فرستنده/گیرنده رادیویی است(یعنی از طریق امواج رادیویی)است،این مسئله باعث شده که برروی آن فرکانس های مختلف رادیویی کار کنند که همه اینا توسط Federal Communications Commission (FCC) تنظیم شده اند.
تلفن های بی سیم، بالای 3گروه عمده ووسیع فرکانس ها را به کار میبرند(پایه وگیرنده )از هردو آنها استفاده میکند که به یکدیگر مرتبط هستند اما فرکانس جداگانه ای درداخل گروه(band)  وجود دارد که شما به راحتی بتوانید صحبت کنید وگوش دادن به صدای فردمقابل را صورت همزمان انجام دهید.)
•    43-50 MHz
•    900 MHz
•    2.4 GHz
•    5.8 GHz
43-50 MHz band درتلفن های اولیه  بی سیم بسیار مرسوم بود ودرآنها به کار میرفت واکنون نیز در مدل های پایین تر و باقیمت پایین تر موجود ومتداول است.به خاطر فرکانس کم آن، این  نوع تلفن ها از رده پایینی برخوردار هستند که اگر بخواهیم به آنها اشاره کنیم تقریبا(about 1,000 ft / 330 m)  می باشد، وکیفیت صدای آنها بسیار ضعیف است(باتوجه به دخالت ساختارها ولوازم). تلفن با سیگنال 43-50 MHz همچنین میتواند به راحتی برای اسکنررادیو استفاده کرده ونزدیک به مانیتورینگ کودک میباشد.
 امروزه این  رنج از فرکانس (900 MHz band )از رایج ترین فرکانس های استفاده شده برای تلفن های بی سیم می باشد. فرکانس بالا  میتواند رنج بهتری را  با کیفیت صدای بهتری ایجاد کند رنجی  با فرکانس (5,000 to 7,000 ft / 1,500 to 2,100 m) با این حال،سیگنال 900 MHz را به راحتی میتوان توسط بسیاری از اسکنرهای رادیویی  به دست آورد.
درسال 1998،( FCC) رنج جدیدی تحت عنوان2.4 GHz برای  استفاده از تلفن های بی سیم به راه انداخته شد.تلفن بی سیم با فرکانس  A 2.4 GHz  یا  5.8 GHz که میتوانید از آنها در فاصله ومسافت های بیشتری استفاده کنید ،نتیجه میگیریم که این رنج جدیداز امنیت بالاتری نسبت به فرکانس های قبلی است.
Analog vs. Digital (تکنولوژی آنالوگ) ازمتداول ترین  تکنولوژی های تلفن بی سیم است.سیگنال های آنالوگ گرایش به ایجاد سروصدای زیاد دارند یا اینکه باتوجه به کیفیت صدا در معرض تداخل قرار بگیرند.همچنین قابل ذکراست که سیگنال های آنالوگ به راحتی قابلیت دسترس پذیری دارند وهمچنین قابلیت تفسیر وترجمه توسط اسکنرهای رادیویی را دارند.
درنقطه مقابل آن،digital technology(تکنولوژی دیجیتال )قراردارد،مثل تکنولوژی دیجیتال به کاررفته شده در یکCD.تکنولوژی دیجیتال این امکان را برای سیگنال های تلفنی فراهم می آورد تاصدای واضحی به گوش برسد.پس در نتیجه،سیگنال های دیجیتال از امنیت بالاتری برخور دارند.درسال 1995،طیف گسترده دیجیتال((DSS به عنوان تکنولوژی تلفن های بی سیم معرفی شدند.DSS  اطلاعات دیجیتالی را در قطعات بیش از چندین فرکانس بین گیرنده وپایه گسترش می دهد،بنابراین استراق سمع در مکالمات تلفن بی سیم تقریبن غیر ممکن است.
کانال های هرباند فرکانس (43-50 MHz, 900 MHz, 2.4 GHz or 5.8 GHz) قابلیت ارتقا پذیری (گستردگی)  دارند.به طورمثال،دربرخی مدل ها، زمانی که شما با تلفن900 MHz شروع به صحبت میکنید به منظور صحبت کردن با ((HANDSET پایه آن شروع به سرچ کردن جهت جفت کردن فرکانس ها (کانال ها)میکند که درآن رنج،فرکانسی که هنوز استفاده نشده است را پیدا کند،.پس اگرپایه دستگاه قابلیت جست وجورا داشته باشد ،توسعه پذیر هم هست که میتواند به راحتی فرکانس های جفت را پیداکند.لذا قابلیت فراهم کردن کیفیت صدای بالاتری را دارد.
تعداد کانال های تلفن های بی سیم به شرح زیر است:
10to 25 channels - 43-50 MHz phones, some inexpensive 900 MHz phones
 20to 60 channels - most 900 MHz phones

 


تهران خیابان طالقانی
77615100-77616217
ایران پاناسونیک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR

جدیدترین تلفن های بی سیم پاناسونیک معرفی شدند

جهان به سرعت درحال پر شدن از انواع تجهیزات ارتباطی از جمله تلفنهای اینترنتی و هوشمند می باشد، تولید کنندگان دستگاههای ارتباطی تلاش می کنند که خود را با نیاز جهان الکترونیکی انطباق دهند.

مدل های سری KX TG۷۸۷X ارائه گر مجمو عه ای از ویژگی های منحصر به فرد هم چون افزایش عملکرد Link۲Cell ،قابلیت کاهش نویز،منشی تلفنی پیشرفته و پورت USB جهت شارژ تلفن همراه می باشد.

در گوشی های جدید سری KX TG۷۸۷X قابلیت های مربوط به Link۲cell افزایش یافته و به شما این اجازه را می دهد تا با اتصال بیش از دو گوشی بی سیم، در هر کجایی از منزل خود که قرار دارید تماسی را ایجاد و یا دریافت کنید. وقتی که گوشی ها در بهترین مکان ممکن قرار گیرند می توان از یک تماس شفاف با یکدیگر در سرتاسر منزل بهره مند شد.

با بیس های جدید می توانید تلفن همراه خود را از طریق پورت USB شارژ کرده ،مکالمات طولانی داشته و بدون نگرانی از تمام شدن شارژ از تماس خود لذت ببرند.از ویژگی های بارز Link۲Cell می توان به پیام هشدار اشاره کرد که دریافت اس ام اس را به کاربر توسط یک آلارم اطلاع می دهد و دارای یک صندوق صوتی پیشرفته بوده و قادر است پیغام های گذاشته شده را با یک آلارم هشدار اطلاع داده و پیغام صوتی را به تلفن همراهی که از قبل ثبت شده ارسال نماید.

کاربران به راحتی می توانند دفترچه تلفن و تنظیمات آهنگ زنگ را از تلفن همراه خود انتقال دهند. همچنین مدل kx tg۷۸۷۲ دارای ویژگی هایی هم چون ، عملیات تشخیص و کاهش نویز (سروصداهای پس زمینه) می باشد و ارتباطات صوتی شفافی را برای شما به ارمغان می آورد.


محصولات پاناسونیک هم چون گوشی تلفن رومیزی،تلفن بی سیم، سانترال ، تلفن سانترال، ویدئوپروژکتور و دستگاه فکس، و همچنین تجهیزات مربوط به آنتن DECT و WIFI ،سانترال ip،گوشی تلفن ip ،تلفن گویا،گیت وی ، روتر و فکس سرور، ،هرکدام با قابلیت های متنوع و کارایی بالا در عرصه مخابرات تاثیر به سزایی داشته اند.


تهران خیابان طالقانی
77615100-77616217
ایران پاناسونیک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR

نحوه ست کردن گوشی های پاناسونیک

به خاطر سوالات متعددی که شما کاربران در قسمت نظرات تلفن های بیسیم در مورد ست کردن یا ریجیستر (Register) کردن گوشی های بیسیم کرده بودین تصمیم گرفتیم در یک مقاله جامع با پوشش دادن تمام مدل ها به نحوه ست (Set) کردن گوشی های تلفن بیسیم پاناسونیک بپردازیم.

قبل شروع به دو سوال عمده پاسخ دهیم.

 

? – اینکه به چه دلایلی ممکنه گوشی سیار بیسیم شما از ست خارج شده باشد؟

اینکه بیس دستگاه گوشی بیسیم شما گوشی بیسیم را نمیشناسد ممکن است بر اثر مواردی همچون دور بودن گوشی بیسیم از بیس به مدت طولانی ،ضربه خوردن ،دستکاری منو ،یک شوک الکترونیکی مثل قطع و وصل برق و یایک سری امواج خارجی قوی و….. صورت گیرد.

 

? -نشانه های از ست خارج شدن گوشی بیسیم چست در واقع از کجا بفهمیم  گوشی بیسیم شما از ست خارج شده؟

هر وقت گوشی بیسیم شما نزدیک بیس هست و هنگام استفاده پیغام زیر رو میدهد مطمئنا گوشی بیسیم شما از ست خارج شده.

No link to base. Move closer to base, try again (ارتباط با بیس قطع میباشد.به بیس نزدیک تر شوید و دوباره تلاش کنید)

 

حالا با این تفاصیر اگر فکر میکنید بیس دستگاه تلفن بیسیم شما گوشی بیسیم را نمیشناسد یا در بعضی از مدل ها نیاز به اضافه کردن یک گوشی بیسیم اضافی دارید میتوانید برای مدل های مختلف به شکل زیر عمل کنید.

 

مدل KX-TG2361JX :

بعد از اینکه مطمئن شدین گوشی های بیسیم مشغول نیستند مراحل زیر را انجام دهید

طی مراحل ست کردن گوشی ها را در کنار بیس نگه دارید،

دکمه LOCATOR/INTERCOM روی بیس را نگه داشته تا یک صدای بیپ بشنوید

سپس دکمه  را برای ست کردن گوشی شماره و دکمه را برای ست کردن گوشی شماره  فشار دهید(روی بیس)-لازم به نگه داشتن دکمه نیست- (اگر یکی از بیسیم ها از ست خارج شده فقط دکمه مربوط به آن گوشی را فشار دهید)

حالا  دکمه FLASH/CALL WAIT را روی گوشی بیسیم مورد نظر فشار دهید و نگه دارید تا پیغام Handset Registering  روی صفحه بیسیم نمایش داده شود،پس از این صدای بوق ست شدن شنیده خواهد شد.

شما میتوانید با فشار دادن دکمه OFF روی گوشی بیسیم و یا دکمه LOCATOR/INTERCOM روی بیس از حالت ست کردن گوشی خارج شوید.

 

مدل KX-TG2360JX :

بعد از اینکه مطمئن شدین گوشی بیسیم مشغول نیست مراحل زیر را انجام دهید

طی مراحل ست کردن گوشی را در کنار بیس نگه دارید،

دکمه LOCATOR/INTERCOM روی بیس را نگه داشته تا یک صدای بیپ بشنوید

حالا  دکمه FLASH/CALL WAIT را روی گوشی بیسیم مورد نظر فشار دهید و نگه دارید تا پیغام Handset Registering  روی صفحه بیسیم نمایش داده شود،پس از این صدای بوق ست شدن شنیده خواهد شد.

شما میتوانید با فشار دادن دکمه OFF روی گوشی بیسیم و یا دکمه LOCATOR/INTERCOM روی بیس از حالت ست کردن گوشی خارج شوید.

 

مدل های KX-TG3531BX , KX-TG3521BX , KX-TG3532BX , KX-TG3522BX

 

هنگامی که گوشی ها نزدیک بیس هستند و از اشغال نبودن آنها اطمینان دارید مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید

روی گوشی بیسیم دکمه MENU  سپس را شماره گیری کنید ،حالا روی صفحه نمایش پیغام   …..press locator  را مشاهده خواهید کرد.

با فشار دادن دکمه LOCATOR به مدت چند ثانیه روی بیس و سپس فشار دادن OK روی گوشی بیسیم ، بیس و بیسیم پس از شنیدن صدای بوق با هم ست می شوند.

 

برای بیشتر مدل ها پاناسونیک مثل مدل های KX-TG


هنگامی که گوشی ها نزدیک بیس هستند و از اشغال نبودن آنها اطمینان دارید مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید

روی گوشی بیسیم دکمه MENU  سپس # و بعد ??? را شماره گیری کنید

 

حالا روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را  نگه دارید (در بعضی از مدل ها بعد  یک صدای بوق شنیده میشود و در بعضی از مدل ها این صدای بوق وجود ندارد )

حالا روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید یک صدای بوق از ست شدن گوشی بیسیم شما خبر میدهد.

در طی این مراحل پیغام” Base in registering mode” نمایش داده خواهد شد.

اگر در انجام هر کدام از این مراحل موفق نبودید آن را از اول تکرار کنید.

نکته: اگر در بعضی مدل ها دکمه منو نباشد زیر صفحه نمایش دکمه وجود دارد که باید دکمه وسطی را به عنوان منو فشار دهید

 

 

برای مدل های KX-TG 1311,3411

هنگامی که گوشی ها  نزدیک بیس هستند و از اشغال نبودن آن اطمینان دارید .

مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید :

دکمه OK(دکمه وسط زیر صفحه نمایش بیسیم) را روی بیسیم فشار داده سپس با دکمه های بالا و پایین  گزینه SETTING HS را پیدا و کلیک کنید

و دوباره  با دکمه های بالا و پایین  گزینه REGISTRATION  را پیدا و انتخاب کنید سپس دوباره گزینه REGISTER  HS را انتخاب کنید

حالا طبق عکس زیر روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را نگه دارید.

حالا روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید یک صدای بوق از ست شدن گوشی بیسیم شما خبر میدهد.

 

نحوه ست کردن گوشی های تلفن بیسیم پاناسونیک

 

مدل بیسیم ? خط KX-TG2480BX

هنگامی که گوشی  نزدیک بیس هست و از اشغال نبودن آن اطمینان دارید .

مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید :

دکمه MENU را روی بیسیم فشار داده سپس با دکمه های بالا و پایین  گزینه  Initial Setting را پیدا و کلیک کنید

و دوباره  با دکمه های بالا و پایین  گزینه Registration  را پیدا و انتخاب کنید

حالا روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ? ثانیه نگه دارید.

حالا روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید یک صدای بوق از ست شدن گوشی بیسیم شما خبر میدهد.

 

 

مدل های بیسیم  KX-TG4221,4222

 هنگامی که گوشی ها  نزدیک بیس هستند و از اشغال نبودن آن اطمینان دارید .

مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید :

دکمه MENU را روی بیسیم فشار داده سپس با دکمه های بالا و پایین  گزینه  Initial Setting را پیدا و کلیک کنید

و دوباره  با دکمه های بالا و پایین  گزینه Registration  را پیدا و انتخاب کنید

سپس  با دکمه های بالا و پایین  گزینه   HS Registration  را پیدا و انتخاب کنید

حالا روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ? ثانیه نگه دارید.

حالا روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK  را مشخص میکند را فشار دهید یک صدای بوق از ست شدن گوشی بیسیم شما خبر میدهد.

 

 

برای مدل های KX-TG 2521,2511,1611,1711,6451.6461

هنگامی که گوشی نزدیک بیس هست و از اشغال نبودن آن اطمینان دارید .

مراحل زیر را به ترتیب اعمال کنید :

دکمه OK (دکمه وسط زیر صفحه نمایش بیسیم)  را روی بیسیم فشار داده سپس با دکمه های بالا و پایین  گزینه Handset Setup را پیدا و کلیک کنید

و دوباره  با دکمه های بالا و پایین  گزینه Register H.SET را پیدا و انتخاب کنید

حالا طبق عکس زیر روی بیس دستگاه تلفن خود دکمه Locator را به مدت ? ثانیه نگه دارید.

نکته : در بعضی مدل های بیسیم  بعد از زدن  OK  از شما Pin code می خواهد که شما می توانید با وارد کردن  ???? پین کد را وارد کنید

حالا روی گوشی بیسیم دکمه ای که OK را مشخص میکند را فشار دهید یک صدای بوق از ست شدن گوشی بیسیم شما خبر میدهد.




تهران خیابان طالقانی
77615100-77616217
ایران پاناسونیک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR

پاسخ برخی سوالات در مورد تلفن های بی سیم پاناسونیک

سیستم DECT  چیست؟

در سیستم DECT دستگاه مرکزی حداقل هر ?? ثانیه قدرت RF های اطراف را بررسی می نماید و یک لیست RSSI از کانالهای آزاد را فراهم می آورد. سپس پایه از این لیست RSSI استفاده نموده و کانالی که کمترین میزان تداخل دارد را جهت انجام تماس انتخاب می کند. سیستم DECT کانالهای آزاد برای تلفن بی سیم را پیدا نموده و بدین ترتیب تداخل با دیگر دستگاه ها را به شکل بهینه و بهتر از FHSS انجام می دهد. البته این عمل به همراه جلوگیری از استراق سمع احتمالی و دستیابی به بهترین کیفیت صدا انجام می شود. به این دلیل است که پاناسونیک DECT را توصیه می کند.

فن آوری FHSS چیست ؟

 در یک تلفن بی سیم دیجیتال، فرکانس یکنواخت به کانالهای زیادی تقسیم می شود و یکی از این کانالها جهت انجام تماس مورد استفاده قرار می گیرد. FHSS  یک فن آوری است که کانال فرکانس را با فواصل بسیار کوتاه عوض می کند و بدین ترتیب از تداخل امواج با دستگاه های دیگر جلوگیری می نماید.

این امر همچنین استراق سمع مکالمات شما را غیر ممکن می سازد. یک سری داده های واحد مربوط به صدای ارسالی را نیز می توان بر روی چندین فرکانس ارسال نمود و بدین ترتیب در صورتیکه بر روی یک فرکانس (کانال) خاص نویز وجود داشته باشد ، سیستم جهت دستیابی به کیفیت صدای بهتر به یک فرکانس متفاوت خواهد رفت. به همین دلیل است که پاناسونیکFHSS را به همراه DECT توصیه می نماید.


دفترچه تلفن مشترک چگونه عمل می کند؟

اشتراک دفترچه تلفن به صورت خودکار بین گوشی ها انجام می شود. بدین ترتیب نیازی به کپی کردن شماره تماس در دفترچه تلفن از یک گوشی به دیگری وجود نخواهد داشت. همچنین یک شماره تماس دفترچه تلفن در صورت حذف از طریق یک گوشی از گوشی های دیگر نیز حذف خواهد شد.



هنگام صحبت با طرف دیگر خط صدای شخص می پیجد و قطع و وصل می شود، چرا چنین اتفاقی می افتد؟

حالت ? : در صورتی که پیچیدن صدا در نخستین باری که از تلفن استفاده می نمایید اتفاق افتد، این امر طبیعی است . تلفن در طول چند ثانیه اول مکالمه خود را تنظیم می نماید.

حالت ? : در صورتی که پیچیدن صدا تنها در گوشی لتفاق افتد، حالت «از بین برنده اکو» را فعال نمایید. در صورتی که صدا ها هم در گوشی  و هم در پایه می پیچد، به احتمال قوی صداها پایه به این دلیل می پیچد که پیغامهای ارسالی از خط تلفن بر می گردند. این مشکل معمولا هنگامی اتفاق می افتد که تلفن به یک مودم ADSL یا دیگر انواع آداپتورها وصل شده باشد.

 

برد یک تلفن بی سیم دیجیتال چقدر است؟

برد یک تلفن بیسیم توسط مسافت موثری که در آن امکان صحبت و کیفیت صدا حفظ شود تعیین می گردد. برخلاف سیستم های آنالوگ، سیستم های دیجیتال از نوعی فن آوری استفاده می کنند که جهت جلوگیری از تداخل با دیگر دستگاهها فرکانس یکنواخت ارسالی را به چندین کانال تقسیم می نمایند. هنگامی که هیچگونه مانعی بین پایه و گوشی بی سیم وجود نداشته باشد ، برد موثر ممکن است افزایش یابد بدون اینکه کیفیت صدا دچار افت گردد.

با استفاده از همین فناوری، نویز دیگر دستگاه ها به حداقل رسیده و داده های مربوط به صدا به پیغام دیجیتال تبدیل شده و ارسال می گردند. دستگاه گیرنده سپس داده های مربوط به صدا را باز تولید نموده و بهترین کیفیت صوتی را ارائه می دهند. به همین دلیل است که پاناسونیک تلفن های بی سیم دیجیتال را عرضه می نماید.

من از دیگران در باره تداخل پیغامهای رادیویی شنیده ام و می خواستم بدانم که آیا هیچگونه محدودیتی در باره محل نصب تلفن و محل استفاده از آن وجود دارد یا خیر؟

هنگام انتخاب محل نصب تلفن لازم است که چندین نکته را مدنظر قرار دهید. جهت نیل به بهترین عملکرد می بایست پایه تلفن خود را دور از دستگاه ماکروویو، تلویزیون، یخچال ، پایه LAN بیسیم، رایانه شخصی و دیگر تجهیزات الکترونیکی قرار دهید. همچنین شایسته است که گوشی بیسیم را در معرض دید مستقیم پایه قرار دهید.

بسیاری از محصولات صنعتی، پزشکی و خانگی از فرکانس ??? GHZ استفاده می کنند و احتمال ایجاد اختلال بر روی تلفن های نزدیک این دستگاه ها وجود دارد. در تلفن پاناسونیک ، جهت به حداقل رساندن این مساله چندین فن آوری مورد استفاده قرار گرفته اند. با این حال ، در صورتیکه شما در محلی زندگی می نمایید که مساله تداخل امواج وجود دارد، پیشنهاد می شود که از یک DECT استفاده نمایید.

آیا تلفن های بیسیم دیجیتال بر روی سمعک یا تجهیزات سنجش مسافت در ورزش اختلال ایجاد می کند؟

هنگامی که تلفن خود را کنار گوشتان نگاه می دارید ممکن است که در صدای سمعک شما نویز ایجاد شود. برخی سمعک ها در برابر انرژی RF به خوبی عایق بندی نشده اند. در صورتی که در صدای سمعک شما اختلال ایجاد شد از قابلیت بلندگوی تلفن خود استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات دقیق تر درباره احتمال اختلال بر روی سمعک یا دیگر تجهیزات با تولیید کننده دستگاه مربوطه تماس حاصل نمایید.

RF = فرکانس رادیویی

آیا می توان از تلفن های بیسیم دیجیتال در بیمارستان ها استفاده نمود؟

در صورتی که هرگونه اعلانی در ارتباط با عدم استفاده از تلفن های بیسیم دیجیتال در محل ملاحظه می نمایید، از استفاده تلفن های بیسیم دیجیتال خودداری نمایید. احتمال دارد که در برخی بیمارستان ها یا مراکز درمانی از تجهیزات استفاده شود که نسبت به انرژی RF خارجی حساس باشند.

تفاوت تلفنهای بیسیم دیجیتال و  آنالوگ چیست؟

تلفن های دیجیتال مکالمه را به سیگنالهای دیجیتال تبدیل می نمایند. این تلفنها با استفاده از نوعی فن آوری فرکانس یکنواخت ایحاد شده و صدا را ارسال نموده، در نتیجه از تداخل با دیگر تجهیزات جلوگیری شده و استراق سمع غیر ممکن می شود و همچنین صداها نسبت به تلفن های آنالوگ صاف تر خواهند بود. این امر دلیل ارائه تلفن های بیسیم دیجیتال توسط پاناسونیک می باشد





تهران خیابان طالقانی
77615100-77616217
ایران پاناسونیک
WWW.IRANPANASONIC.IR
T.ME/IRANPANASONIC_IR
INFO@IRANPANASONIC.IR